Gods Of Destruction

Are you one with the gods?
It is currently Wed Jul 06, 2022 4:03 pm

All times are UTC




Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Enter your Message here
 Post subject: Zeyta got owned
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 3:01 am 
Random avatar
ok im sitting in the lobby and all of a sudden a link comes up zeyta.JustGotOwned.com
there that is the link which i thought was funny! btw z it was from neji


Report this post
Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 3:32 am 
Random avatar
lol, its a website anybody can do, try this:

Tyreal.justgotowned.com


Report this post
Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 3:55 am 
Random avatar
oh lol well i thought it was funny... also how u werent on and he put it up


Report this post
Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Wed Feb 21, 2007 7:13 am 
Random avatar
You can have any name xD It's Kinda like 5 years old :P But funny yeah.


Report this post
Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Thu Mar 01, 2007 9:38 pm 
Random avatar
http://www.tundarhasnopubes.com\doyouwantasoapytitwank?


Report this post
Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Fri Mar 02, 2007 9:41 am 
Random avatar
Sponge.has.no.balls.JustGotOwned.com

Try that.


Report this post
Top
  
Reply with quote  
 Post subject:
PostPosted: Sun Apr 08, 2007 8:04 am 
Random avatar
lmao! i never knew that you can enter any name you want :lol: really funny


Report this post
Top
  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC


You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Copyright © 2007 Gods Of Destruction
DivineBlack by Darthorx
Updated by phpBBservice.nl
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Hosted by Freeforum.ca, get your free forum now! TOS | Support Forums | Report a violation
how to buy traffic
MultiForums powered by echoPHP phpBB MultiForums